Pentru a începe, este important să înțelegem de ce feedbackul negativ este atât de valoros . Este ușor să apreciem feedbackul pozitiv, deoarece ne face să ne simțim bine cu privire la noi înșine...
citeste editorialulUnul dintre cele mai importante motive pentru care angajații nu își divulgă salariul este legat de confidențialitatea datelor personale și corporative . Informațiile salariale pot fi considerate...
citeste editorialul1. Pregăteşte-le exemple concrete. Dacă simţi că nu mai poţi face faţă volumului mare de muncă, pregăteşte-te cu exemple concrete care să ilustreze acest lucru. O listă cu proiectele pe care...
citeste editorialulUnul dintre motivele principale pentru care specialiștii părăsesc țara este legat de discrepanțele salariale și de condițiile de muncă. În multe cazuri, specialiștii pot obține un salariu mai...
citeste editorialul1. Tehnologia informației - Industria IT este în plină expansiune și are nevoie de oameni calificați în domenii precum dezvoltare software, securitate cibernetică, inginerie hardware și...
citeste editorialul1. Creează o rutină de deconectare: După ce ajungi acasă de la serviciu, fa-ti o rutină de deconectare care să îți permită să te eliberezi de gândurile și emoțiile legate de locul de muncă. Acest...
citeste editorialulUnul dintre avantajele majore ale unui manager străin este perspectiva internațională pe care o aduce în organizație. Aceasta implică o înțelegere a culturilor și practicilor de afaceri din...
citeste editorialulAccentul tot mai mare pe tehnologie și digitalizare reprezintă una dintre cele mai mari schimbări. În cinci ani, vom vedea o creștere semnificativă a locurilor de muncă în domeniile IT, dezvoltarea...
citeste editorialul1. Ia-ți pauze scurte și frecvente . Pauzele scurte și, ideal, în aer liber, de aproximativ 5 - 10 minute la fiecare oră, sunt cele mai eficiente pentru a-ți reîmprospătă mintea și a-ți recupera...
citeste editorialulExistă diferite tipuri de personalitate, iar fiecare are propriile sale trăsături distincte. Fie că avem o personalitate veselă, optimistă, cu încredere în forțele proprii, fie calmă, diplomată,...
citeste editorialulUnul dintre motivele principale pentru care angajații din sectorul public se gândesc de două ori înainte de a trece în sectorul privat este stabilitatea locului de muncă. În general, angajații de...
citeste editorialulEvaluarea nevoilor de competențe. Sistemul de învățământ trebuie să colaboreze cu angajatorii pentru a evalua nevoile de competențe actuale și viitoare ale pieței muncii. Această analiză poate fi...
citeste editorialulCandidatul entuziast: Acesta este candidatul care vine la interviu pregătit și extrem de entuziasmat de oportunitatea de a lucra în companie. Își prezintă cu asertivitate abilitățile și experiența...
citeste editorialulAntreprenorii sunt acele persoane curajoase, care își asumă riscuri și încearcă să creeze afaceri să își comercializeze produsele sau serviciile. Își asumă responsabilitatea totală pentru toate...
citeste editorialulAptitudinile și abilitățile. Sunt primele pe care trebuie să le luăm în considerare atunci când alegem o meserie. Fiecare persoană deține un set de aptitudini și abilități care o fac potrivită...
citeste editorialulAngajatorii presupun că acești candidați sunt mai puțin interesați sau atrași de a lucra cu cele mai noi softuri și instrumente digitale, ceea ce îi poate face mai puțin productivi și eficienți la...
citeste editorialulRitmul în care noile tehnologii avansează este tot mai rapid și în tot mai multe domenii întâlnim elemente de inteligență artificială într-o mai mică sau mai mare măsură. În acest context, soluția...
citeste editorialulEste important să observi din timp semnele care arată că un angajat nu este mulțumit și dorește să plece din companie și să găsești soluții pentru a-l păstra. Retenția angajaților este foarte...
citeste editorialulIată mai jos cele mai frecvente situații în care chiar și cei mai buni manageri fac greșeli. 1. Anticiparea problemelor Pare greu de crezut, dar chiar și pentru cel mai bun șef unele...
citeste editorialulIată cum se văd în fața profesioniștilor de HR hobby-urile tale. În primul rând, limitează-te la maximum patru hobby-uri și subliniază în timpul interviului și succesele, dacă ai atins...
citeste editorialulCu toate acestea, majoritatea motivelor pentru care angajații renunță la locul de muncă sunt legate strict de companie. Cele mai multe studii de specialitate arată că aproximativ 70% dintre...
citeste editorialulProfesioniștii în resurse umane au întotdeauna o perioadă dificilă în recesiune. Perioada 2007 - 2010 a înregistrat cea mai profundă scădere a activității economice globale de după cel de-al Doilea...
citeste editorialulIată principalele 7 motive pentru care salariații părăsesc o companie: 1. Relația deficitară cu șeful direct Se spune că oamenii nu renunță la slujbă, ci la șeful lor. Angajații nu...
citeste editorialulDeci, să trecem la treabă și să alungăm aceste concepții greșite despre brandingul angajatorului: Depinde de tine să construiești un brand de angajator, de fapt, brandul tău de angajator...
citeste editorialulIdentifica atent motivele In primul rand, trebuie sa stim exact ce nu ne place in acest moment si ceea ce ne dorim in viitor. Pentru aceasta, trebuie sa analizam numeroase aspecte inainte de...
citeste editorialulLa fel se intampla si in executive search si recrutare, unde beneficiile digitalizarii sunt tot mai numeroase. Daca in trecut erau necesare 10 telefoane pentru a contacta un candidat si minim o...
citeste editorialul