Adrian Alexandrescu


16 Martie 2023
De ce să participi la evenimentul „Cum automatizează firmele din România procesele operaționale, de marketing, vânzări și relații clienți”

Cu alte cuvinte, schimbarea este vectorul care ne ghidează tuturor direcția și tot cea care ne arată cât de important este să fim adaptabili. Iar una dintre cele mai mari schimbări de care am...

citeste editorialul
21 Februarie 2023
Cum ne pregătim pentru cea mai mare schimbare din digital advertising: sistarea third party cookies de către Google

Sistarea third party cookies va modifica felul în care facem advertising online și va deschide un drum plin de oportunități pentru a alege o alternativă viabilă. Putem spune că ne aflăm în fața...

citeste editorialul

26 Ianuarie 2023
[VIDEO] Lead nurturing sau de ce sunt importante constanța și perseverența

Iar acum să trecem de la eu nurturing, la lead nurturing, topicul articolului de astăzi. Din fericire, atunci când vorbim despre sales lead nurturing, avem la îndemână tool-uri care să ne ajute să...

citeste editorialul
9 Noiembrie 2022
Cum folosește o firmă din România hub-ul de vânzări HubSpot

Iar una dintre cele mai performante soluții de pe piață, platforma CRM nr #1 la nivel global pentru afaceri în dezvoltare, HubSpot, este aici pentru a vă facilita procesul. Hub-ul de vânzări...

citeste editorialul

25 Iulie 2022
3 tipuri surprinzătoare de promoții și cum le poți automatiza

Promoții de lansare De la guerilla marketing la ATL, strategiile de lansare pentru un produs nou sunt la fel de diverse precum produsele lansate. Însă, dacă vă doriți să optimizați bugetul și...

citeste editorialul
22 Iunie 2022
7 câștiguri instante în primele 21 de zile de automatizare a afacerii tale

1. Calcul exact al profitabilității - Ziua 2 Veți putea măsura performanța tuturor activităților de marketing într-un singur loc care încorporează date din Analytics, rapoarte și...

citeste editorialul

18 Mai 2022
Cum să-ți eficientizezi bugetul de marketing pentru a doua jumătate a anului 2022

Automatizarea promoțiilor Suntem în 2022 și încă ne întâlnim cu baze de date ținute în Excel, agende, cupoane de tombolă introduse manual, mailuri de campanie trimise individual. Promoțiile...

citeste editorialul
30 Martie 2022
De ce inbound marketing este o strategie eficientă pentru afacerea ta

O comunicare centrată pe consumator Dacă ar fi să sumarizăm un dicton pentru inbound marketing acesta ar fi Cunoaște-ți consumatorul ca pe tine însuți. Spre deosebire de outbound marketing,...

citeste editorialul

27 Ianuarie 2022
13 ani de Interactions: Cele bune, cele memorabile, cele de viitor

Legenda începutului Știți, desigur, poveștile devenite legende despre idei care au prins viață într-un garaj pentru a se transforma, apoi, în business-uri cu impact mondial. Steve Jobs sau...

citeste editorialul
18 Ianuarie 2022
Europa în 5 exemple de eficiență a campaniilor de automatizare

Cehia. Workflow automatizat Este adevărat că mediul de afaceri s-a schimbat radical într-o perioadă scurtă de timp, dar acest lucru nu trebuie văzut ca o amenințare ci, dimpotrivă, ca o...

citeste editorialul

16 Noiembrie 2021
Automatizarea campaniilor promoționale online: saAS-ul din mâneca anului 2022

Dacă ne-am obișnuit, de exemplu, să trimitem automat o serie de newslettere segmentate în funcție de bazele de date de clienți și prospecți, iar apoi să generăm rapoarte automate, putem încerca să...

citeste editorialul
22 Octombrie 2021
De la Automatizare la reZultate: tot ce trebuie să știi înainte să începi un proces de automatizare

Dacă te gândești, așadar, să-ți optimizezi procesele de marketing, vânzări sau management prin soluții martech, am alcătuit mai jos o listă cu cei mai importanți pași pe care trebuie să-i parcurgi...

citeste editorialul
Setari Cookie-uri