Cu alte cuvinte, schimbarea este vectorul care ne ghidează tuturor direcția și tot cea care ne arată cât de important este să fim adaptabili. Iar una dintre cele mai mari schimbări de care am...
citeste editorialulSistarea third party cookies va modifica felul în care facem advertising online și va deschide un drum plin de oportunități pentru a alege o alternativă viabilă. Putem spune că ne aflăm în fața...
citeste editorialulIar acum să trecem de la eu nurturing, la lead nurturing, topicul articolului de astăzi. Din fericire, atunci când vorbim despre sales lead nurturing, avem la îndemână tool-uri care să ne ajute să...
citeste editorialulIar una dintre cele mai performante soluții de pe piață, platforma CRM nr #1 la nivel global pentru afaceri în dezvoltare, HubSpot, este aici pentru a vă facilita procesul. Hub-ul de vânzări...
citeste editorialulPromoții de lansare De la guerilla marketing la ATL, strategiile de lansare pentru un produs nou sunt la fel de diverse precum produsele lansate. Însă, dacă vă doriți să optimizați bugetul și...
citeste editorialul1. Calcul exact al profitabilității - Ziua 2 Veți putea măsura performanța tuturor activităților de marketing într-un singur loc care încorporează date din Analytics, rapoarte și...
citeste editorialulAutomatizarea promoțiilor Suntem în 2022 și încă ne întâlnim cu baze de date ținute în Excel, agende, cupoane de tombolă introduse manual, mailuri de campanie trimise individual. Promoțiile...
citeste editorialulO comunicare centrată pe consumator Dacă ar fi să sumarizăm un dicton pentru inbound marketing acesta ar fi Cunoaște-ți consumatorul ca pe tine însuți. Spre deosebire de outbound marketing,...
citeste editorialulLegenda începutului Știți, desigur, poveștile devenite legende despre idei care au prins viață într-un garaj pentru a se transforma, apoi, în business-uri cu impact mondial. Steve Jobs sau...
citeste editorialulCehia. Workflow automatizat Este adevărat că mediul de afaceri s-a schimbat radical într-o perioadă scurtă de timp, dar acest lucru nu trebuie văzut ca o amenințare ci, dimpotrivă, ca o...
citeste editorialulDacă ne-am obișnuit, de exemplu, să trimitem automat o serie de newslettere segmentate în funcție de bazele de date de clienți și prospecți, iar apoi să generăm rapoarte automate, putem încerca să...
citeste editorialulDacă te gândești, așadar, să-ți optimizezi procesele de marketing, vânzări sau management prin soluții martech, am alcătuit mai jos o listă cu cei mai importanți pași pe care trebuie să-i parcurgi...
citeste editorialul