Catalin Lascu


3 August 2010
Brandul, ca o gradina carpatina

Multa valva in ultima saptamana in media, in jurul brandului de tara. Desigur nu lipsesc obisnuitele comentarii cu substrat politic in obisnuita logica “noi am face mai bine daca am fi...

citeste editorialul
20 Iulie 2010
Ecuatia valorii percepute a unui brand

Se vorbeste mult despre criza economica pe care o traversam, iar dezbaterile se intetesc in urma noilor masuri fiscale, ce par sa conduca spre o scadere dramatica a consumului, cu posibile...

citeste editorialul

15 Iunie 2010
Messi si pozitionarea profitabila

Vorbeam in cele doua materiale anterioare despre importanta pentru strategia de marketing a pozitionarii in general, respectiv a repozitionarii periodice. Cateva consideratii acum despre pozitia...

citeste editorialul
4 Iunie 2010
Repozitionarea unui brand - un exercitiu periodic

Chiar pentru branduri bine stabilite, aflate intr-un stadiu avansat de brand equity, si aparent pozitionate solid, intervine uneori nevoia de invigorare, actualizare sau chiar de schimbare a...

citeste editorialul

19 Mai 2010
Pozitionarea - pilon al strategiei de marketing

Va amintiti portretul antreprenorului, schitat in articolul precedent ? Cel cu o idee mare, dar cu resurse insuficiente, si uneori tentat sa creada ca marketingul strategic e o notiune cu care...

citeste editorialul
4 Mai 2010
Strategia de marketing si viziunea antreprenorului

Dupa articolul precedent, „Marketing Strategic vs. strategii de marketing” , am primit cateva mesaje ce imi sugerau ca in pofida convingerii mele ca un cadru simplificat de analiza...

citeste editorialul

20 Aprilie 2010
Marketing Strategic vs. "strategii" de marketing

In articole, interviuri sau pe bloguri, de la noi sau de pe alte meleaguri, reprezentanti de top sau de middle ai unor companii mai mari sau mai mici, vorbesc aproape zilnic despre strategii de...

citeste editorialul
6 Aprilie 2010
O schimbare de paradigma pentru marketing, vanzari si Customer Service

Interesul aratat fata de articolul despre Customer Service m-a facut sa cred ca merita o continuare, mai ales ca subiectul acestui „sequel” e fierbinte in ultimii ani in orice...

citeste editorialul

23 Martie 2010
In serviciul Majestatii-Sale, Clientul

Conceptul de Customer Service se refera la relatiile dezvoltate de o companie cu clientii sai (alte companii sau consumatori finali ai produselor sau serviciilor oferite), inainte, in timpul si...

citeste editorialul
Setari Cookie-uri