Loc 10 - Peugeot
Marca franceza Peugeot este pe locul 10 in topul celor mai vandute masini pe piata romaneasca in recesiune (ianaurie 2009 - martie 2011), cu peste 5.800 de masini.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 3.654 -63
2010 1.960 -46
T1 2011 245 +150
Loc 9 - Fiat
Pe locul 9 in topul preferintelor romanilor pentru o marca auto in intervalul ianuarie 2009 - martie 2011a fost modelul Fiat cu 6.750 de unitati.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 4.233 -58
2010 2.277 -46
T1 2011 244 +13
Loc 8 - Hyundai
Marca coreeana Hyundai a livrat peste 8.000 de masini in Romania fiind pe locul opt intre cele mai vandute autoturisme din ianuarie 2009 pana in martie 2011.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 5.253 -57
2010 2.488 -53
T1 2011 268 +52
Loc 7 - Chevrolet
Chevrolet a avut vanzari de peste 9.000 de autoturisme pe piata romaneasca in perioada ianuarie 2009 - martie 2011, fiind pe pozitia a saptea intre cele mai cautate marci pe timp de recesiune.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 3.929 -60
2010 4.897 +25
T1 2011 216 -40
Loc 6 - Ford
Aproape 13.000 de autoturisme Ford au cumparat romanii in recesiune, 2009 - martie 2011, marca fiind pe locul 6 intre cele mai vandute autoturisme.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 7.176 -58
2010 5.110 -29
T1 2011 642 -36
Loc 5 - Opel
Locul 5 in preferintele romanilor pentru o marca auto in recesiune il detine Opel cu peste 13.300 de unitati livrate in intervalul ianuarie 2009 - martie 2011.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 6.139 -66
2010 6.675 +9
T1 2011 526 +6
Loc 4 - Renault
Renault a livrat din ianuarie 2009 pana in martie 2011 peste 17.400 de masini in Romania fiind pe locul patru intre cele mai vandute autoturisme in recesiune.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 9.003 -58
2010 7.857 -13
T1 2011 611 +5
Loc 3 - Skoda
Pe locul 3 in topul preferintelor romanilor pentru o marca auto in intervalul ianuarie 2009 - martie 2011 a fost modelul Skoda cu 18.362 de unitati.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 9.254 -62
2010 8.030 -13
T1 2011 1.078 +35
Loc 2 - VW
Volkswagen este cea mai bine vanduta marca de import in recesiune cu 18.374 de unitati, la mica distanta de Skoda. VW ocupa pozitia a doua intre cele mai cautate autoturisme in perioada ianuarie 2009 - martie 2011.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 9.530 -57
2010 7.807 -18
T1 2011 1.037 -17
Loc 1 - Dacia
Marca la care s-au gandit in recesiune cei mai multi romani atunci cand au dorit sa cumpere o masina a fost Dacia. In perioada ianuarie 2009 - martie 2011 au fost comercializate 69.200 de unitati.An Numar unitati Diferenta de la an la an %
2009 36.069 -53
2010 30.761 -15
T1 2011 2.381 + 52