Altex Romania: 195 milioane de euro in 2010

Altex Romania: 195 milioane de euro in 2010Compania condusa de Dan Ostahie a fost si in 2010 liderul pietei locale de electronice, electrocasnice si IT, Altex inregistrand afaceri de 195 de milioane de euro, mai mult cu 7% fata de 2009.

Retailerul are in prezent 89 de magazine (dintre care 13 sunt unitati Media Galaxy), care formeaza o suprafata totala de vanzare de 94.000 de metri patrati.

Pentru Altex Romania lucreaza in jur de 1.500 de persoane.

Domo Retail: 180 de milioane de euro

Domo Retail: 180 de milioane de euroSi retailerul condus de Lorand Szarvadi a inregistrat crestere anul trecut, cifra de afacere a Domo Retail fiind de 180 de milioane de euro, mai mare cu 5,8% fata de 2009.

Pentru acest an, este estimata o crestere a businessului cu 10-15% comparativ cu 2010, potrivit Ligiei Rosu, directorul de marketing al companiei.

In prezent, Domo are 123 de magazine si peste 1.650 de angajati.

eMag: 102 milioane de euro

eMag: 102 milioane de euroPozitia a treia este ocupata de eMag, cel mai mare magazin online din Romania, care anul trecut a avut afaceri de 102 milioane euro, in crestere cu 60% fata de 2009.

eMag detinea la finalul lui 2010 in jur de 70% din vanzarile pietei locale de comert online de electronice si IT, un segment estimat la aproximativ 145 de milioane de euro.

Pentru acest an, conducerea companiei si-a bugetat afaceri de 150 de milioane de euro, un obiectiv propus si in 2008.

Compania opereaza pe langa site-ul emag.ro si sapte showroom-uri.

Flanco Retail: aproape 100 milioane de euro

Flanco Retail: aproape 100 milioane de euroPe locul a patrulea, foarte aproape de eMag, se afla Flanco Retail, companie care a avut anul trecut afaceri de aproape 100 de milioane de euro.

Oficialii Flanco nu au oferit date exacte despre cifra de afaceri pe 2010, insa, potrivit acestora, compania a avut anul trecut o cota in jurul a 9,5-10% dintr-o piata pe care o estimeaza la un miliard de euro.

Compania are in prezent 75 de magazine si o suprafata de retail de peste 35.000 de metri patrati. Pe de alta parte, pentru Flanco lucreaza in jur de 630 de persoane, dar pana la finalul anului, numarul salariatilor ar putea creste pana la 750.

De asemenea, conducerea retailerului isi doreste sa ajunga anul acesta la 80 de magazine si un business in jurul a 110 milioane de euro.

Fit Distribution: 28,5 milioane de euro

Fit Distribution: 28,5 milioane de euroUltima pozitie din top este ocupata de Fit Distribution, al doilea jucator pe piata de retail online, care detine site-urile de electronice PCfun, PC Garage, ElectroFun si ShopIT.

Anul trecut, Fit Distribution a avut afaceri de circa 28,5 milioane de euro, mai mare cu 25% fata de 2009. Compania realizeaza si activitati de distributie, acestea reprezentand sub 20% din afacerile companiei pe 2010.

O mare parte dintre companiile cu operatiuni in comert online au si activitati non-online (vanzari de distributie, vanzari corporate, servicii sau activitati conexe), in cazul acestora fiind greu de delimitat veniturile din online si din alte businessuri, explica Marius Ghenea, presedintele grupului.

Pentru acest an, Ghenea si-a propus sa creasca businessul cu 30%.