Oua de ciocolata la 110 lei

Oua de ciocolata la 110 leiFranciza locala a brandului belgian de ciocolaterii Leonidas are in fiecare an produse dedicate sarbatorii Pastelui, de la cele mai cunoscute in Romania – cum sunt iepurasii si ouale de ciocolata – la simboluri Pascale mai putin cunoscute la noi, precum clopotei, gaini sau cocosi din ciocolata.

"Avem mult mai multe produse in magazinul nostru de la Universitate, pe care le-am adus special pentru aceasta perioada. Spre exemplu, vindem oua de ciocolata cu coaja de ou naturala sau crema de nuga si cosuri gata facute pentru clientii corporate", arata Jolyon M’Bei, cel care detine franciza Leonidas pe piata romaneasca.

Din punct de vedere al vanzarilor inregistrate de Leonidas de Paste, M’Bei spune ca, anul acesta, clientii predominanti au fost persoanele fizice.

Vanzarile au inceput cu doua saptamani inaintea Sarbatorilor Pascale, urmand ca in aceasta saptamana sa se accelereze.

Ce puteti cumpara de la Leonidas si la ce preturi:

- Ou de 18,5 cm (500g) - 95 lei

- Ou metal umplut cu oua mici de 7g (500g) - 110 lei

- Ou din nuga (250g) - 60 lei

Sortimente "vedeta" de cozonaci, pasca si rulade

Sortimente "vedeta" de cozonaci, pasca si ruladeReteaua Ana Pan, controlata de omul de afaceri George Copos, are in portofoliul de produse cozonaci preparati dupa retete traditionale.

"Avem un sortiment «vedeta», in sensul ca este mai mult o prajitura decat un cozonac, intrucat aluatul de cozonac este foarte subtire; in schimb, umplutura de nuca are un strat mult mai gros. Este vorba de rulada Marisa (foto), realizata in doua sortimente - cu nuca sau cu mac", potrivit lui Carmen Friptu, director general Ana Pan.

Costul unei rulade este de 40 de lei/bucata de 430g. Avand in vedere procesul de fabricatie al acestei rulade, Ana Pan produce aceasta rulada intr-o cantitate foarte mica, aproximativ 1.000 de bucati, pentru acoperirea comenzilor.

"In perioada aceasta, avem cerere mare pe celelalte sortimente de cozonaci si pasca. De exemplu, cozonacul Zburator, care are multa nuca si este insiropat cu miere", adauga Friptu.

Preturile cozonacilor se situeaza intre 16 si 47 lei/bucata, iar Ana Pan estimeaza vanzari de peste 20.000 de bucati din toate sortimentele in acesta perioada.

Majoritatea clientilor companiei, care sunt, in proportie de 90% persoane fizice, prefera sa cumpere produsele cat mai proaspete, astfel incat cele mai aglomerate zile sunt cele de joi, vineri si sambata, din Saptamana Pastelui.


Romanii cumpara vinuri vechi de peste 10 ani

Romanii cumpara vinuri vechi de peste 10 aniDe obicei, in preajma sarbatorilor (Paste, Craciun, etc.), romanii opteaza pentru un vin mai bun, special. "De cele mai multe ori, acestia cauta vinuri vechi (de peste 10 ani vechime)", afirma Razvan Marin, proprietarul Bruno Wine Bar, un local din Capitala unde, in materie de bauturi alcoolice, se consuma in exclusivitate vinuri.

In lista Bruno Wine Bar, cel mai scump vin este Chateauneuf du Pape 2004 Pontificale, un vin rosu din Franta, costul lui fiind de 245 lei/sticla.

Din aceasta gama de pret se vand 2-3 sticle, cu cateva zile inainte de sarbatori, principalii clienti fiind persoanele fizice, cu venituri medii si mari.

Companiile achizitioneaza cantitati mai mari (20-100 sticle) pentru cadouri oferite partenerilor de afaceri. "Este deja un trend sa oferi o sticla de vin bun colaboratorilor. Mai mult, am avut si mese de protocol pentru diferite firme la sfarsit de anul sau sustinute cu ocazia incheierii unor contracte, sarbatorite cu un vin deosebit – Smerenie crama Oprisor – 145 lei/sticla, Brunello Piccini - 245/sticla, Amarone Masi – 220 lei/sticla", arata Marin.

Brandurile super premium si premium apartinand producatorului si exportatorului de vinuri Cramele Halewood sunt Hyperion (foto - Feteasca Neagra si Cabernet Sauvignon), Theia Chardonnay, Kronos Pinot Noir si Single Vineyard Selection (gama care cuprinde 5 vinuri – Pinot Noir, Viognier & Chardonnay, Shiraz, Pinot Noir Rose si Sauvignon Blanc & Chardonnay). Preturile acestor vinuri sunt situate intre 21 si 70 lei/sticla in magazinele proprii.

"Sunt vinuri care se vand in toata perioada de dinaintea Pastelui, cu precadere in ultimele doua saptamani, iar cei care le cumpara sunt consumatori educati, care apreciaza un vin de top, cu un raport corect calitate-pret. Acestia sunt atat persoane fizice, cat si clienti corporate", declara Adriana Grecu, director de marketing Cramele Halewood.

Sursa foto: Halewood.com.ro

Vacanta in Thailanda de 18.000 euro

Vacanta in Thailanda de 18.000 euroPentru vacanta de Paste, agentia Has Has Travel a pregatit cateva pachete standard in destinatii din Europa, dar si pachete premium in destinatii exotice, precum Thailanda, Maldive, Kenya, Peru, etc.

"Acestea din urma reprezinta noua directie a agentiei noastre, asadar ne-am concentrat mult asupra creerii unor pachete exclusiviste", sustine Madalina Pacuraru, managing partner Has Has Travel.

Anul acesta, mare parte dintre turistii Has Has Travel au preferat vacantele tailor made, special create in functie de preferintele lor. Valoarea acestor pachete turistice porneste de la 1.500 euro de persoana si creste in functie de destinatie, durata, facilitati si servicii dorite.

Pentru o vacanta premium in Thailanda, pentru 4 persoane, ce include transport cu avionul, cazare si masa la un hotel boutique de 5 stele, o saptamana cu activitati precum vizitarea principalelor obiective turistice, acces la spa ultramodern, scoala de scuba diving, valoarea totala ajunge la 18.000 euro.

"Clientul care opteaza pentru excursii personalizate in locuri exotice este o persoana care stie de cele mai multe ori in ce investeste, are venituri peste medie, un program aglomerat si isi doreste sa petreaca vacanta in locatii premium, cu servicii si cazare exclusiviste", explica Madalina Pacuraru.

Sursa foto: Has Has Travel

Set de masa de portelan la 13.000 euro

Set de masa de portelan la 13.000 euroAzay, firma care comercializeaza obiecte de lux, sustine ca cel mai scump produs achizitionat pentru Paste de o persoana fizica a fost un set de masa de portelan Limoges, colectia Tango Gold, pentru 12 persoane, la pretul de 12.900 euro plus TVA.

Setul de masa a fost achizitionat cu 10 zile inainte de Paste. De cealalta parte, cadourile corporate, segment targetat de Azay, au fost comandate incepand cu sfarsitul lunii martie, iar cel mai scump a ajuns la 1.800 euro/bucata, conform oficialilor magazinului de obiecte de lux.

In imagine: Luxe - vaza de cristal suflat si modelat manual, cu baza de cristal negru, manufactura italiana Mario Cioni


Meniuri de 5 stele

Meniuri de 5 steleHotelul Radisson Blu din Capitala serveste, in perioada 11 – 24 aprilie, specialitati culinare pe baza de carne de miel (piccata din miel cu linguini, ostropel din miel cu tagliatelle, cotlete de miel cu risotto si ciuperci, carne de miel la gratar cu parmezan si piure de cartofi).

Brunch-ul de Paste de la Radisson, care se incheie la ora 17:00, ofera aceleasi preparate existente deja in meniu si, in plus, specialitati din miel, cum este drobul, dar si pasca, cozonac, oua de ciocolata si oua vopsite, la pretul de 220 lei.

In duminica de Paste, Howard Johnson Grand Plaza isi invita oaspetii la un picnic – brunch.

Preparatele traditionale de Paste vor fi servite pe un bufet de iarba proaspata, ca la un adevarat picnic. Oaspetii vor avea de ales dintr-o gama larga de preparate, printre care se vor numara specialitatile de miel (friptura, stufat, drob, ciorba de miel), cozonacul, pasca si placintele de casa si, nu in ultimul rand, ouale colorate. Acestea vor fi completate de specialitatile traditionale Fusion Brunch si de spectacolele teppan din restaurantul Benihana.

In coltul amenajat special pentru ei, copiii vor invata sa picteze ouale si vor descoperi surprizele pregatite de Iepuras. Pretul brunch-ului este de 170 lei/adult, iar copiii intre 7 – 12 ani beneficiaza de reducere de 50%.

Pentru duminica de Paste, oaspetii hotelului Marriott pot alege intre trei oferte speciale: brunch in noul restaurant JW Steakhouse sau pranz/cina, in Cucina. La Steakhouse, oferta de brunch va fi completata cu specialitati traditionale de Paste, pretul fiind de 250 lei/persoana, iar la Cucina clientii vor fi asteptati cu un meniu cu specific italian, care costa 170 lei, si un pahar de vin din partea casei.

Oferta hotelului Continental din Suceava include cazare 3 nopti in camera dubla, cina traditionala de Paste, tur manastiri pe data de 24 aprilie, la 559 lei/persoana.