Cele mai valoroase branduri de lux din Europa
In noul top 100 realizat de agentia de consultanta in branding Interbrand, marcile europene au ocupat doar 37 de pozitii, indiferent de domeniu. Iata un top al celor mai valoroase branduri din fashion, cosmetice si alte produse de lux.
• 7 Octombrie 2011 • Lifestyle







1 / 7
Louis Vuitton : 17,45 mld. euro
2 / 7
Burberry : 2,80 mld euro
3 / 7
Armani : 2,85 mld. euro
4 / 7
Moet & Chandon : 3,29 mld. euro
5 / 7
Cartier : 3,60 mld. euro
6 / 7
Hermes : 4,02 mld. euro
7 / 7
Gucci : 6,60 mld. euro
Brandul francez, care face parte din conglomerat deluxe LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), ocupa, anul acesta locul 18 in clasamentul mondial Interbrand.
Francezii au urcat doua pozitii fata de anul trecut, cu o valoare de 17,45 miliarde de dolari, in crestere cu circa 6% fata de 2010.
Francezii au urcat doua pozitii fata de anul trecut, cu o valoare de 17,45 miliarde de dolari, in crestere cu circa 6% fata de 2010.
Brandul de moda britanic ocupa locul 95 in topul celor mai valoroase branduri din lume, potrivit Interbrand.
Britanicii au urcat cinci pozitii fata de 2010, dupa o crestere de 20% a valorii totale.
Sursa foto: Flickr
Britanicii au urcat cinci pozitii fata de 2010, dupa o crestere de 20% a valorii totale.
Sursa foto: Flickr
Casa de moda italiana a coborat anul acesta doua locuri in clasamentul mondial al brandurilor, pana pe locul 93.
Valoarea totala a brandului a crescut cu 10% fata de 2010, ajungand la 2,85 miliarde de euro.
Sursa foto: Flickr
Valoarea totala a brandului a crescut cu 10% fata de 2010, ajungand la 2,85 miliarde de euro.
Sursa foto: Flickr
Francezii producatori de bauturi alcoolice selecte au coborat si ei, in clasamentul mondial al brandurilor, ocupand locul 77.
Valoarea brandului Moet a crescut cu 9% fata de 2010, atingand 3,29 miliarde euro.
Sursa foto: Flickr
Valoarea brandului Moet a crescut cu 9% fata de 2010, atingand 3,29 miliarde euro.
Sursa foto: Flickr
Brandul francez de lux Cartier ocupa anul acesta locul 70 in clasamentul mondial.
Francezii au coborat sapte locuri in clasament fata de anul precedent, in ciuda cresterii valorii totale cu 18%.
Valoarea brandului in 2011 a atins 3,60 miliarde euro.
Francezii au coborat sapte locuri in clasament fata de anul precedent, in ciuda cresterii valorii totale cu 18%.
Valoarea brandului in 2011 a atins 3,60 miliarde euro.
Producatorul francez, ale caror actiuni au atras atentia uriasului grup LVMH in octombrie anul trecut, s-a clasat pe locul 66 in clasamentul Interbrand.
Compania, o afacere de familie care valoreaza peste 4 milairde de euro, a cazut trei pozitii fata de anul precedent, in ciuda cresterii cu 12% a valorii brandului.
Sursa foto: Flickr
Compania, o afacere de familie care valoreaza peste 4 milairde de euro, a cazut trei pozitii fata de anul precedent, in ciuda cresterii cu 12% a valorii brandului.
Sursa foto: Flickr
Brandul de lux italian ocupa anul acesta locul 39 in topul mondial realizat de Interbrand.
Cu o valoare de 6,60 miliarde euro si o crestere de 5% fata de anul precedent, italienii au coborat, totusi, cinci pozitii fata de clasamentul anului trecut.
Cu o valoare de 6,60 miliarde euro si o crestere de 5% fata de anul precedent, italienii au coborat, totusi, cinci pozitii fata de clasamentul anului trecut.
Te-ar putea interesa si: