3. Culoare si contrast

3. Culoare si contrastCuloarea si contrastul nu se afla de obicei in capul listei de prioritati a micilor antreprenori, atunci cand isi creeaza un site. Insa ar trebui sa fie deoarece daca textul unui website nu formeaza un contrast suficient de puternic cu background-ul, utilizatorilor le va fi dificil sa-l citeasca.

Dincolo de usurinta in citire, culoarea si contrastul sunt importante pentru ca pot crea interes din punct de vedere vizual si pot atrage atentia utilizatorului. De asemenea, culoarea si contrastul pot ajuta la ierarhizarea informatiilor de pe o pagina web.

2. Lipsa unui "call to action"

2. Lipsa unui "call to action"Eroarea fundamentala a multor site-uri este lipsa unui “call to action” clar, adica indicatii despre ce ar trebui sa faca utilizatorul, odata ajuns pe site. Micile businessuri au de multe ori site-uri tip “brosura”, care includ doar paragrafe descr'+'iptive. Daca nu le sugerati utilizatorilor o actiune (sa cumpere un produs, sa va contacteze sau sa se aboneze), ii veti pierde, spun cei de la mashable.com.

Butoanele care indica actiunea sunt o modalitate buna de a capta atentia utilizatorului si pot duce la conversatii aprofundate.

1. Navigare dificila

1. Navigare dificilaMulte businessuri mici nu ofera suficienta atentie usurintei de mavigare a site-ului. Daca nu acordati atentie modului in care utilizatorii relationeaza cu site-ul dvs. s-ar putea sa le creati, fara sa vreti, o experienta frustranta. Oamenii viziteaza site-ul pentru informatii specifice, pe care daca nu le gasesc rapid, le vor cauta altundeva. Mai mult, vor ramane cu impresia ca businessul dvs. este si el dezorganizat.

Pentru intreg topul intrati pe Mashable.com