Interpublic Group Deutsch pentru Volkswagen AG

Interpublic Group Deutsch pentru Volkswagen AG Client: Volkswagen AG

Agentie: Interpublic Group Deutsch

Reclama inspirata din filmul Razboiul Stelelor a fost cel mai vizionat clip pe Youtube in acest an cu peste 45 de milioane de vizualizari. Agentia estimeaza ca spotul a devenit atat de popular incat compania ar fi trebui sa plateasca peste 100 de milioane de dolari daca ar fi vrut sa ajunga la aceeasi performanta. Si numai in primele doua luni de la lansarea pe piata, noul VW Passat a avut vanzari mai mari decat a avut modelul anterior de Passat in tot anul 2010, conform producatorului.




Sursa video si foto pentru slide-urile din acest articol: YouTube

Crispin Porter +Bogusky pentru Kraft Foods

Crispin Porter +Bogusky pentru Kraft FoodsClient: Kraft Foods Inc.

Agentie: Crispin Porter +Bogusky

Reclama il are in rolul principal pe Ted Williams un cersetor din SUA care a devenit foarte cunoscut pe internet la inceputul anului dupa ce cotidianul Columbus Dispatch a publicat un video pe site-ul sau prin care evidentia calitatile vocii lui Williams. Presa l-a numit imediat “omul cu voce de aur”, iar cei de la Crispin l-au angajat sa fie vocea a trei reclame pentru produsele Macaroni & Cheese ale celor de la Kraft.

Reclamele au generat in jur de 729 de stiri despre noua campanie a Kraft, mesajele de pe pagina de Facebook a Macaroni & Cheese au crescut cu in jur de 430%, iar vanzarile produsului au crescut cu 13% in primul trimestru al anului.

Wieden + Kennedy pentru Chrysler

Wieden + Kennedy pentru ChryslerClient: Chrysler

Agentie: Wieden + Kennedy

Reclama de doua minute pentru automobilul Chrysler 200 il are ca protagonist pe Eminem, un alt simbol al orasului Detroit, alaturi de fabrica Chrysler.

Spotul divizuat in timpul Super Bowl, finala campionatului american de fotbal, a avut un real succes avand in vedere ca vanzarile Chrysler 200 au fost de circa 78.000 de exemplare in primele 11 luni ale anului, de aproape trei ori mai mult decat a avut predecesorul sau, Sebring, in aceeasi perioada a anului trecut.

AKQA pentru Nike

AKQA pentru NikeClient: Nike Inc.

Agentie: AKQA

Aplicatia pentru femei a Nike Training Club realizata pentru iPhone include exercitii si antrenori virtuali care isi ajuta utilizatorii sa le realizeze. Aceasta a fost descarcata de peste 2,8 milioane de ori si au fost realizate peste 750.000 de exercitii, conform Nike.

Leo Burnett pentru Allstate

Leo Burnett pentru AllstateClient: Allstate Corp.

Agentie: Leo Burnett

O serie de reclame care il au ca personaj principal pe un asa numit Mayhem prezinta pericolele pe care le pot intampina proprietarii de masini. In una dintre acestea, Mayhem, interpretat de Dean Winters (cunoscut pentru aparitiile din Totul despre sex sau CSI: Miami), joaca rolul unui dispozitiv GPS care provoaca haos in trafic.

Din 2010, de cand a fost difuzata prima reclama, si pana acum spoturile au ajuns la peste 20 de milioane de vizualizari pe YouTube, iar compania de asigurari Allstate a inregistrat o crestere a 17,8% a cererilor de asigurare.