Logourile Coca-Cola si Google

In cazul brandului Coca-Cola, logo-ul a fost creat de catre contabilul celui care a inventat reteta bauturii carbogazoase – John Pemberton. Frank Mason Robinson a realizat reprezentarea grafica a Coca-Cola in anul 1885 si inca de atunci si-a pastrat aceeasi forma si culoare. Fontul folosit de acesta, cunoscut si ca Spencerian scr'+'ipt, a fost dezvoltat la mijlocul secolului al 19-lea si reprezenta forma de scriere de mana a acelei perioade in Statele Unite.
De cealalta parte, primul logo folosit de Google a fost desenat in 1998 de catre Sergey Brin, unul din cofondatorii companiei americane. De atunci si pana acum, reprezentarea grafica a companiei a suferit mici adaptari, insa conceptul original a ramas acelasi.
Google, companie infiintata in 1998, numara in prezent circa 55.000 angajati la nivel global si are venituri de peste 38 miliarde dolari.
Logoul Twitter

Pana in prezent, logoul Twitter a trecut prin trei stadii de design, primul fiind lansat in 2006, al doilea – si cel in valoare de 15$ - in 2010, iar logoul din prezent folosit din luna iunie a acestui an.
Pentru o companie care deruleaza afaceri de peste 150 milioane de dolari in prezent, la sase ani de la lansare, suma este cu adevarat nesemnificativa.
Foto: captura wikipedia.org
Logoul Nike (Swoosh)

In prezent, compania inregistreaza venituri de peste 20 miliarde de dolari si are circa 40.000 angajati.
Logoul Glasgow 2014

Sunt programate peste 256 evenimente la 17 probe diferite si vor concura peste 72 de echipe care reprezinta statele vorbitoare de limba engleza, foste colonii britanice.
Logoul NeXT

Logo-ul NeXT a fost dezvoltat de catre Paul Rand pentru Steve Jobs in 1986 si a costat circa 100.000 de dolari.
Foto: captura wikipedia.org
Logoul JO Londra 2012

Initial a fost vorba de doua reprezentari grafice – una creata de Kino Design si cealalta creata de catre Wolff Olins in 2007, totodata si cea care a fost utilizata la editia din acest an.
In 2007, un poll realizat de catre BBC arata ca peste 80% din cei care au votat au acordat logo-ului o nota negativa
Logoul Pepsi

Reprezentarea grafica a fost realizata de catre Arnell Group in 2008 si cuprinde nu doar desenul, ci si o intreaga campanie de branding.
Logoul BBC

Colosul media din Marea Britanie opereaza prin intermediul mai multor canale media precum radio, televiziune si online.
Logoul ANZ

Investitia in rebranding s-a ridicat la 15 milioane de dolari.
Logoul Accenture

Reprezentarea grafica a companiei a fost realizata de catre Landor Associates in 2000, cu un an inainte de a intra efectiv pe piata grupul irlandez.
Logoul British Petroleum (bp)

O suma mare pentru o firma mare: cu peste 80.000 angajati la nivel mondial, BP a raportat la nivelul anului trecut venituri de peste 380 miliarde de dolari.