1 / 6

Locul 1: Vodafone

Compania, cu 9,6 milioane de abonati pe piata locala in decembrie 2009, a acordat anul trecut o atentie tot mai mare promovarii prin canalele social media, mai ales dupa ce, in toamna, operatorul si-a schimbat sloganul la nivel global din “Make the most now” in “Power to you”.

Vittorio Colao, directorul executiv al grupului, spunea atunci ca aceasta schimbare de slogan arata accentul pus de Vodafone pe serviciile de Internet mobil.

In Romania, odata cu modificarea fostului slogan (Traieste fiecare clipa), al doilea operator de telefonie pe piata locala a lansat si noi servicii de Internet pe telefonul mobil, precum accesul la retelele sociale Facebook, Twitter ori HI5.

Vodafone este prezent pe Facebook, Twitter, YouTube si Flickr, iar printre cele mai de succes campanii recente in social media se numara “Numeste-ti numarul” si “Planul meu”.

De curand, operatorul telecom a angajat un consultant in social media, acesta fiind Lee Wilkins, antreprenor cu experienta de peste 10 ani in online.




Topul celor mai vizibile branduri in social media



Articole recomandate

Setari Cookie-uri