New Yorker: Eustace Tilley

New Yorker: Eustace TilleyIn editia aniversara, revista New Yorker retipareste coperta primului sau numar, un desen al aristocratului Eustace Tilley, realizat de Rea Irvin. Pe pagina financiara a revistei, jurnalistul James Surowiecki argumenteaza ca strategia presedintelui Barack Obama de a taia cheltuielile bugetare si de a creste investitiile in infrastructura, educatie si tehnologie ar putea crea un nou “moment Sputnik”.

Businessweek: The Infidelity Economy

Businessweek: The Infidelity EconomyRevista Bloomberg BusinessWeek deschide numarul de saptamana aceasta cu un material intitulat “Economia infidelitatii”. Pentru site-ul de dating AshleyMadison.com, care se promoveaza prin sloganul “Life is short. Have an affair”, business-ul merge surprinzator de bine.

Time: 2045, The Year Man Becomes Immortal

Time: 2045, The Year Man Becomes ImmortalIntr-o lume in care tehnologia se dezvolta exponential crearea unor inteligente artificiale superioare celei umane este inevitabila, sustine revista Time. Anul in care asta se va intampla – si in care civilizatia umana se va schimba pentru totdeauna – este 2045. Conceptul descris de revista Time se numeste “The Singularity”, iar NASA a creat chiar o universitate de trei ani unde poate fi studiat. Conceptul are multe implicatii, iar imortalitatea se numara printre ele.

Bloomberg Markets: Lloyd Blankfeins Headache

Revista Bloomberg Markets deschide numarul de martie cu un material despre CEO-ul Goldman Sachs Lloyd Blankfein si incercarile sale de a repune pe picioare divizia de asset management.

The Economist: Print me a Stradivarius

The Economist: Print me a StradivariusAsa cum revolutia industriala de la sfarsitul secolului al 18-lea a facut posibila productia de bunuri in masa, modificand felul in care sunt percepute economia si societatea, acum a aparut o noua tehnologie a manufacturii care va face exact opusul. Revista The Economist descrie tehnologia tiparirii tridimensionale, care functioneaza in felul urmator: creezi pe calculator un obiect tridimensional, dupa care apesi “print” iar o masinarie incepe sa construiasca obiectul gradual, solidificand particule de plastic si metal. Obiecte mici, precum un abajur sau o vioara pot fi construite in interiorul unor masinarii de dimensiunile unei imprimante obisnuite, ce poate fi plasata in coltul unui birou, al unui magazin sau chiar al unei case.