Cel mai bun retailer international

Cel mai bun retailer internationalRetailerul german de articole sportive Jack Wolfskin a fost desemnat “Cel mai bun retailer international” la cea de-a saisprezecea editie a targului MAPIC. Fondat in anul 1981 in Frankfurt, Jack Wolfskin are peste 350 de magazine deschise in regim de franciza si 2.400 de puncte de vanzare in Europa si Asia.

Alaturi de germanii de la Jack Wolfskin, participantii pentru categoria “Cel mai bun retailer interantional” au fost: spaniolii de la Desigual, olandezii de la Hunkemöller, danezii de la Lego si sud-africanii de la The Scoin Shop.

Cel mai bun concept de retail

Cel mai bun concept de retailLego Group, o companie detinuta de o familie daneza, a fost desemnat castigatorul categoriei “Cel mai bun concept de retail”. Fondat in anul 1932, Lego este unul din cei mai importanti producatori de jucarii pentru copii. Produsele sale pot fi gasite in peste 130 de tari. Numele companiei provinde din "leg godt", care inseamna “joaca bine”

Participantii la aceasta categorii au fost: Biella Scarpe Spa (din Italia), Bottega Verde (tot Italia), Manhattan’Store (Franta), Origeen (Franta), Paris Baguette (Coreea de Sud) si Passage Bleu (Franta).

Cel mai bun centru comercial

Cel mai bun centru comercialAmplasat in sudul Frantei, in orasul Montpellier, Odysseum a fost desemnat “Cel mai bun centru comercial” in cadrul targului imobiliar international MAPIC 2010. Proiectul a fost deschis in luna octomrie 2009 si cuprinde 96 de magazine si 12 restaurante.

Printre chiriasii centrului comercial Odysseum se numara retailerii: H&M, Bershka, Desigual, Guess, Mango si Zara.

La aceasta categorie au mai participat si proiectele: Anspach (Belgia), Bonarka City Center (Polonia), Caserne de Bonne (Franta), Chadstone (Australia), Citypark Albania, Focus Mall (Polonia), Forum Palermo (Italia), Galeria Victoria (Polonia), K in Kortrijk (Belgia), Liljeholmstorget Galleria (Suedia), Médiacité ‐ Liège (Belgia), Mirdif City Centre (Dubai), Orange les Vignes (Franta), Rathaus‐Galerie (Germania), Shanghai ifc mall (China), Southgate (Marea Britanie), Starcity Outlet Center (Turcia), Vegas (Rusia) si Venezia Urban Lifestyle (Italia).

Cea mai mare imbunatatire a atractivitatii unui oras

Cea mai mare imbunatatire a atractivitatii unui orasOdata cu deschiderea centrului comercial Atrium, Bruxelles a devenit singurul oras care atrage potentiali retaileri, oferindu-le suportul necesar pentru deschiderea magazinelor.

Printre retailerii care au deschis magazine in proiectul Atrium se numara: G-Star, Superdry, Desigual, Peak Performance, Camper, Scotch & Soda, Tamaris, Zaza, Rituals, Tommy Hilfiger Denim, New Look, Burberry si Crocs.

Targul international MAPIC s-a desfasurat la Cannes, intre 17 si 19 noiembrie, si a reunit peste 2.000 de jucatori din piata de retail.