1. Restabiliti dialogul cu clientii

1. Restabiliti dialogul cu clientiiMarketingul inteligent se bazeaza in intregime pe intelegerea clientilor dumneavoastra. Trebuie sa stiti nu doar cine sunt acestia si ce cumpara, dar si de ce cumpara si, in special, de ce aleg sa achizitioneze produsele/serviciile pe care le oferiti.

De aceea, este indicat sa va intensificati eforturile de comunicare cu cei care cumpara de la dumneavoastra, sa fiti mai activ pe retelele sociale, pe forumuri si bloguri. Totodata, incercati sa obtineti feedback direct de la clientii sau oamenii dumneavoastra de vanzari.

2. Anuntati promotii speciale

2. Anuntati promotii specialeUtilizati anumiti stimuli pentru a atrage clientii sa cumpere pe baza promotiilor pe termen scurt pe care le lansati. In acest an, mai mult decat in anul precedent, consumatorii sunt mult mai bine ancorati in realitatea economica si, ca urmare, vaneaza preturile bune si valoarea adaugata. In acest sens, promotiile va sunt de mare ajutor in perioada aceasta.

Cupoanele valorice devin tot mai importante in contextul actual si, in plus, exista un potential de crestere majora pe piata de cupoane online.

3. Focus pe idei noi

3. Focus pe idei noiNu va bazati exclusiv pe o echipa mica sau pe oamenii de la marketing sa produca idei proaspete. In acest sezon, ancorati toti angajatii in sesiuni de brainstorming si faceti in asa fel incat inovatia sa devina responsabilitatea oricarui salariat pe care il aveti. De asemenea, oferiti angajatului care a venit cu ideea cea mai buna o anumita recompensa.

4. Reinnoiti campaniile de retentie a clientilor

4. Reinnoiti campaniile de retentie a clientilorAveti regulat promotii pe care le faceti cunoscute bazei intregi de clienti prin direct mail? Incercati sa trimiteti aceste oferte mai des in perioada care urmeaza si observati ce promotii merg mai bine, sunt mai apreciate de consumatorii dumneavoastra.

5. Incercati sa ajutati

5. Incercati sa ajutatiIn prezent, campaniile de responsabilitate sociala sunt la moda. De aceea, ar fi bine sa profitati de acest lucru si sa va alaturati unei organizatii non-profit.

Puteti sa va oferiti sa ajutati anumite asociatii sau sa organizati campanii de stragere de fonduri.

6. Improspatati-va imaginea

6. Improspatati-va imagineaCand a fost ultima data cand v-ati actualizat site-ul sau strategia de vanzari si marketing? Site-ul dumneavoastra este, in general, primul loc in care ajung potentialii clienti atunci cand vor sa afle mai multe despre business-ul pe care il detineti si, tocmai de aceea, este crucial sa aveti puse la punct toate informatiile de pe pagina web.