1. Autoeducare si educarea clientilor

1. Autoeducare si educarea clientilorEste un lucru critic faptul ca businessurile duc o continua politica de educare atat in cadrul organizatiei, cat si cu clientii proprii.

Odata cu intrarea in noul an, nu uitati sa luati parte la cel putin doua evenimente educationale specifice industriei din care faceti parte; de asemenea, informati-va constant cu privire la cele mai noi trenduri din domeniul in care operati.

In plus, incercati sa va autoeducati in spiritul segmentului de piata in care activati, analizati care sunt particularitatile industriei din care faceti parte.

2. Nu va temeti sa spuneti NU

2. Nu va temeti sa spuneti NUIn 2011, analizati nucleul afacerii pe care o aveti, pe ce se bazeaza aceasta si care sunt principalii dumneavoastra clienti. Si alti potentiali clienti ar putea urmari modul in care va pozitionati in piata si care sunt criteriile de selectare a publicului dumneavoastra tinta.

Nu orice afacere este neaparat si un business bun. Tocmai de aceea, ganditi-va bine inainte sa incepeti sa lucrati cu o anumita companie, tineti cont de misiunea pe care o are aceasta pe piata si de gradul de compatibilitate pe care il are cu afacerea dumneavoastra. Portofoliul de clienti pe care il aveti si modul in care este acesta format contribuie la cresterea reputatiei companiei dumneavoastra.

3. Fiti increzatori

3. Fiti increzatoriPentru a creste, in orice industrie, trebuie sa fiti increzatori in experienta pe care o aveti si, mai mult decat atat, trebuie sa aveti curajul sa spuneti unui client ca anumite idei pe care acesta le are ar putea sa nu aduca cele mai bune rezultate.

Daca aveti incredere in propriile forte si cunostinte
, veti putea produce acele rezultate mult asteptate de clientul dumneavoastra.

4. Fiti relevanti

4. Fiti relevantiVremurile se schimba si, odata cu ele, ne schimbam si noi; suntem o societate experentiala, influentata de tehnologie si de tot ceea ce aduce aceasta nou in vietile noastre. Cand scopul companiei dumneavoastra este acela de a crea o reala experienta cu clientul, va urma cu siguranta o crestere. Puneti-va in locul clientului pentru o clipa, ganditi-va ce anume ar aprecia acesta, incercati sa va dati seama cum puteti fi eficient si cum puteti sa nu risipiti bani.

5. Incercati sa va cunoasteti competitorii

5. Incercati sa va cunoasteti competitoriiA va cunoaste competitia si, mai ales, a sti cum sa concurati pe o anumita piata, reprezinta o conditie esentiala de crestere. Concurenta va determina sa fiti mai buni si mai creativi.