Tarom, 50 de euro pe toate destinatiile externe

Tarom, 50 de euro pe toate destinatiile externeCel mai mare transportator de linie de pe piata locala, Tarom, a venit in mai cu o oferta incredibila: bilete la 50 de euro, plus taxe, pe toate destinatiile externe. Astfel, biletele achizitionate in perioada in perioada18 mai-1 iunie 2009, care urmau sa fie folosite in intervalele 20 iunie-24 iulie si 6 septembrie-15 septembrie, concurau, vadit, cu cele ale companiilor low-cost.

La tariful de 50 de euro se vor adauga taxele de aeroport, care difera in functie de destinatie.

De exemplu, pentru destinatia Atena pretul unui bilet ajunge la 151 euro, pentru Barcelona - 118 euro, pentru Roma – 145, euro sau pentru Dubai - 167 euro, conform reprezentantilor operatorului aerian.

Aceasta nu a ramas insa singura oferta a companiei nationale. Dupa falimentul operatorului low-cost MyAir (23 iulie), Tarom a atacat Venetia, una dintre rutele consacrate ale companiei aflata in declin. Prin urmare, Tarom a lansat, din 28 iulie, oferta de tarife speciale, de 49 de euro (plus taxe de aeroport), pe ruta Bucuresti-Venetia, atat pentru calatoriile dus-intors, cat si pentru calatoriile one-way.

Cu o cota de 78% pe piata interna, Tarom nu putea neglija acest segment intr-un an de criza. Asadar, odata cu lansarea ofertei de 50 euro pe destinatiile externe, compania a lansat si promotia de 24 de euro (plus taxe) pe toate cele 11 destinatii interne.

Chiar si cu aceste promotii, linia aeriana a transportat in primul semestru al acestui an 730.000 de pasageri, in scadere cu 19% fata de perioada similara a anului trecut.


British Airways, 99 euro pe ruta Bucuresti-Londra

British Airways, 99 euro pe ruta Bucuresti-LondraPrima oferta surprinzatoare din partea Brtitish Airways a venit pe 7 aprilie. Atunci, pretul tichetelor de calatorie pe ruta Bucuresti-Londra practicat de linia aeriana a fost de 118 euro (cu toate taxele incluse), reprezentand o reducere de 35% fata de preturile practicate in mod normal.

Operatorul britanic detine o cota de piata de peste 50% pe ruta Bucuresti-Londra pe care efectueaza 2 zboruri zilnice.

“Presiunea contextului actual ii face pe clienti sa fie mult mai atenti la alegerile pe care le fac. Astfel, atat liniile aeriene traditionale cat si cele low-cost fac tot posibilul pentru a obtine un grad de ocupare ridicat si pentru a-si pastra cota de piata curenta, intr-o piata in scadere, incercand sa le ofere pasagerilor cele mai atractive oferte”, a decalrat, pentru Wall-Street, Emil Delibashev, director comercial pe zona Balcani al liniei britanice.

In sustinerea acestor afirmatii, compania a venit cu o oferta si mai surprinzatoare in luna septembrie a acestui an: tariful pentru un bilet dus la Londra la 99 euro, cu toate taxele incluse. Oferta este valabila pentru biletele cumparate pana pe 20 septembrie, pentru calatorii efectuate in perioad 14 septembrie 2009 - 31 martie 2010.

Lufthansa, bilete 2 in 1

Lufthansa, bilete 2 in 1Odata cu lansarea, pe 2 martie, a noii rute Bucuresti-Milano, compania germana Lufthansa a venit cu o promotie mai mult decat tentanta: 99 de euro, un bilet tur - retur pe aceasta ruta, la achizitionarea unui bilet, pasagerul primindu-l si pe al doilea gratis.

Promotiile liniei germane au continuat, de data aceasta pe ruta Bucuresti-Munchen. Astfel, incepand din 1 mai pasagerii au beneficiat de un tarif de 99 de euro (plus taxe de aeroport), pe ruta Bucuresti Munchen, oferta fiind valabila pana la sfarsitul lunii octombrie.

Delta zboara din nou din Bucuresti spre New York...cu 499 euro

Delta zboara din nou din Bucuresti spre New York...cu 499 euroDelta Air Lines, in parteneriat cu Air France, a reluat, in perioada 2 iunie - 30 octombrie, cursa directa intre Bucuresti si New York, singurul zbor direct disponibil intre aceste doua orase.

Cum era de asteptat, pentru a-si atinge targetul unui grad ocupare de 80%, compania americana a venit cu promotii. Prin urmare, in perioada 2-9 iunie, pretul unui bilet la clasa Economy a fost de doar 499 euro, cu toate taxele incluse.

In urma acestor promotii, compania americana tinteste o cota de piata de 20% pe aceasta ruta pe care opereaza 4 curse saptamanale.