Bulgaria

BulgariaLogo-ul oficial al Bulgariei este alcatuit dintr-un trandafir in nunate de rosu si galben – simbol in Bulgaria, ale carui frunze, verzi, compun numele tarii. Logo-ul oficial a fost creat cu cativa ani in urma.

Sloganul care insoteste logo-ul vecinilor de la sud de Dunare este "Open doors, to open hearts”.

Anul trecut, Bulgaria a fost vizitata de circa 5,5 milioane de turisti straini, iar pentru anul in curs autoritatile bulgare estimeaza o usoara crestere, pana la 6 milioane de persoane.

Macedonia

MacedoniaSloganul brandului turistic al Macedoniei este “Macedonia – Timeless”. Logo-ul este reprezentat de un soare (care se afla si pe drapelul tarii), pe font negru.

Ungaria

UngariaSloganul care insoteste logo-ul Ungariei este “A love for life”. Logo-ul este simbolizat printr-un desen, in forma de inima, marginit de steagul maghiar.

In 2009, doar Budapesta, capitala Ungariei, a atras circa 5 milioane de turisti.

Muntenegru

MuntenegruOficialii turismului din Muntenegru au mizat de frumusetea mai putin slefuita a tarii si au venit cu sloganul “Explore de wild beauty”.

Muntenegru este un stat in sudul Europei, cu o populatie de peste 600.000 de locuitori, cu capitala la Podgorica.

Serbia

SerbiaLogo-ul foarte colorat al Serbiei este insotit de sloganul “Life in the rhythm of the heartbeat”.

Dupa razboiul civil si despartirea de Iugoslavia, Serbia a renascut ca una dintre cele mai "fierbinti" destinatii din Europa de est.

Capitala Belgrad are o gama larga de atractii pentru turisti - muzee si galerii, restaurante, cafenele si o viata de noapte animata.

Slovacia

SlovaciaSloganul care sustine brandul de tara al Slovaciei este “Little big country”.

Slovacia este o tara fara iesire la mare din Europa Centrala, cu o populatie de peste 5 milioane de locuitori.

Un rol principal in turismul slovac il are capitala, Bratislava. Majoritatea turistilor straini provin din Republica Ceha, Germania, Regatul Unit, Italia, Polonia, Austria, Franta, Statele Unite, Japonia si Ungaria.

Polonia

Polonia“Move your imagination” este soganul care insoteste logo-ul Poloniei.

Capitala Varosvia, unul dintre cele mai importante obiective turistice ale Poloniei, este supranumita "Venetia Poloniei".

Croatia

CroatiaTot consortiul THR – TNS a lucrat pentru brandul de tara al Croatiei. Sloganul cu care croatii vor sa atraga turistii straini este “The Mediterranean as it once was”.

Croatia este o tara cu deschidere larga la Marea Adriatica si aproximativ 1.200 de insule, dintre care multe beneficiaza de statiuni balneare, monumente de arta si istorice.