Aida Ionescu, Marketing Naspers: 60% din buget se duce catre mobile

Aplicatiile mobile OLX sunt downloadate de circa 200.000 de ori, lunar, o dublare de la an la an – este o evolutie importanta, cu atat mai mult cu cat 70% din vizite se realizeaza de pe mobil si 60% din bugetul de marketing pentru OLX, Autovit.ro si Storia.ro este indreptat catre aceeasi platforma. Afla din interviul Iesit din Tipar informatii despre strategiile Naspers, de la Aida Ionescu, marketing manager Naspers Classifieds Romania.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri