Psatta, Vola.ro: Tinerii de azi au un "senzor de bullshit foarte bun", agentiile trebuie sa se adapteze

Tinerii din ziua de azi au un "senzor de bullshit" foarte bun - isi dau seama ce este cusut cu atat alba, si ce nu, ce este autentic si de valoare si ce este facut doar pentru a atrage like-uri. Acest lucru obliga agentiile de advertising/creatie sa comunice prin campanii care chiar au ceva de spus. Urmareste un dialog savuros alaturi de Matei Psatta, head of marketing la Vola.ro.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri