Inspiratie in Business: Andrei Iordache, CEO si co-fondator UPDIVISION, businessul de outsourcing inceput cu 20 de dolari

UPDIVISION a inceput in 2010, cand Andrei Iordache avea 21 de ani si a convins un coleg de liceu sa deschida compania. De la investitia initiala a fost de 20 de dolari, businessul a crescut organic, in mai multe tari, pe cateva continente si cu clienti in industrii diferite. Modelul de business este de "parteneriat tehnic" iar principalii clienti sunt startup-uri care vor sa revolutioneze o industrie sau au sanse sa devina unicorn.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri