Wide View

Antreprenorul din spatele Le Couturier a lansat Etelle, brand de rochii cu vanzari de 15.000 euro in primele sapte luni

Dupa ce in urma cu doi ani a lansat pe piata un concept de croitorie urbana, Le Couturier, Claudiu Hera, alaturi de un alt antreprenor din industria de fashion, a pus bazele unui brand de rochii, Etelle. Investitia in noul proiect se ridica la circa 30.000 de euro, iar in cele sapte luni Etelle a vandut, atat in mediul offline cat si in online, rochii in valoare de 15.000 de euro. Claudiu Hera a vorbit la Profesionistii in Retail despre planurile de dezvoltare ale Etelle.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile