Wide View

Complex Apicol mizeaza pe cresterea online-ului odata cu lansarea unei game de cosmetice pentru publicul tanar

Dupa afaceri de 3,2 milioane lei in 2017, in crestere cu 15% fata de anul anterior, Complex Apicol Veceslav Harnaj tinteste publicul tanar cu o gama de cosmetice dedicata acestui segment, Apidermin Expert. Intrarea pe noul segment de piata reprezinta si o oportunitate pentru business-ul romanesc cu o traditie de peste 50 de ani de a-si majora vanzarile din mediul online, care reprezinta 5%, a declarat Miruna Codeanu, commercial manager Complex Apicol, in cadrul Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile