Wide View

Denis Predescu: Cum arata reteta de succes a unui business in fashion

Desi inca de la varsta de 7 ani creeaza si vinde articole vestimentare, Denis Predescu, ownerul brandului omonin, a gasit retetea succesului anul trecut, cand a lansat un showroom in urma unei investitii de 20.000 de euro. Specializarea pe o anumita nisa si focusul pe directia si investitiile stabilite de la bun inceput sunt alte ingrediente pentru ca o afacere in fashion sa aiba succes si sa fie profitabile, dupa cum a povestit Denis Predescu la Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile