Wide View

JYSK vinde online cu 50% mai mult decat in cel mai performant magazin fizic din Bucuresti, dar tot vrea extinderea in offline

Retailerul de mobila JYSK inregistreaza vanzari cu 50% mai mari in mediul online decat in cel mai performant magazin fizic din Bucuresti, din centrul comercial Vulcan. Vanzarile online reprezinta 7% din cifra de afaceri a retailerului, insa JYSK urmareste extinderea in offline si planuieste sa deschida cel putin 16 noi magazine anul acesta, a declarat Alex Bratu, country manager JYSK Romania si Bulgaria la Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile