Antreprenorul din spatele Le Couturier a lansat Etelle, brand de rochii cu vanzari de 15.000 euro in primele sapte luni

Dupa ce in urma cu doi ani a lansat pe piata un concept de croitorie urbana, Le Couturier, Claudiu Hera, alaturi de un alt antreprenor din industria de fashion, a pus bazele unui brand de rochii, Etelle. Investitia in noul proiect se ridica la circa 30.000 de euro, iar in cele sapte luni Etelle a vandut, atat in mediul offline cat si in online, rochii in valoare de 15.000 de euro. Claudiu Hera a vorbit la Profesionistii in Retail despre planurile de dezvoltare ale Etelle.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri