Avincis, producatorul de vinuri detinut de familia Stoica, a bifat in 2017 afaceri de peste 5 milioane lei, din care 20% a reprezentat componenta etnoturistica. Pe zona de vanzari, un procent de pana la 30% a provenit din retele de retail, unde Avincis comercializeaza de peste un an brandul Vila Dobrusa, insa pe termen mediu producatorul roman vizeaza echilibrarea segmentelor de retail si HoReCa ca pondere in cifra de afaceri, productie si notorietate, dupa cum a declarat Andreea Micu, asociat Avincis, la Profesionistii in Retail.
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.