Catalin Dobre, McCann: Retailerii romani comunica in continuare foarte mult pretul si lasa brandul pe locul doi

Comunicarea in industria de retail inca se concentreaza pe pret si promotie si mai putin pe crearea brandului si a valorilor care il definesc si diferentiaza in randul celorlalti retaileri , considera Catalin Dobre, chief creative officer McCann Bucharest. Acesta a detaliat la Profesionistii in Retail cum cad in capcana comerciantii romani si ce altceva ar trebui sa comunice pentru a devenit branduri valoroase si autentice.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri