Despre extindere in retail cu JYSK si Bere Zaganu, la retailArena 2017: Trebuie sa iti cunosti clientii. Toti sunt eligibili

Producatorul de bere Zaganu vizeaza sa livreze un sfert din productia de bere artizanala catre retailul modern, o crestere procentuala a acestei cantitatii fiind imposibila din cauza limitarii capacitatii de productie. La randul sau, retailerul de mobila JYSK si-a marit targetul de deschideri de magazine, de la 100 la 130 si tinteste orasele secundare, tertiare si chiar zone mult mai mici. Urmareste editia speciala Profesionistii in Retail, in care va prezentam doua interviuri filmate direct la retailArena 2017.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri