Dochita Zenoveiov, Inoveo: Lupta se da astazi pe comertul de proximitate. Atat retailerii moderni, cat si cei traditionali au inteles si investesc in proiecte de branding

Competita dintre retailerii moderni si cei traditionali pare a se accentua cand vine vorba de comertul de proximitate, pe care ambele categorii il vizeaza si unde sunt dispuse sa investeasca masiv, chiar si in proiecte de branding, este de parere Dochita Zenoveiov, expert branding si fondator al agentiei Inoveo.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri