Dupa afaceri duble in 2017 fata de anul anterior, Iutta incepe productia proprie de pantofi

Dupa ce in 2017 a inregistrat vanzari de peste 200.000 de euro, duble fata de anul anterior, Iutta, brand romanesc de marochinarie, renunta la externalizarea productiei de pantofi si incepe sa dezvolte segmentul de business in cadrul atelierului din Bucuresti, dupa cum a povestit Nicoleta Chirica, designer si fondator Iutta, in cadrul Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri