Dupa vanzari de 250.000 de euro, fondatoarea brandului de genti Lyria pariaza pe productia de incaltaminte

Dupa ce in urma cu trei ani lua calea antreprenoriatului si punea bazele unei afaceri cu genti pictate manual care avea sa ii aduca vanzari de 250.000 de euro, Armina Popeanu, fondatoarea brandului Lyria, pariaza pe un nou domeniu: productia de incaltaminte. Aflati la Profesionistii in Retail povestea si planurile Lyria, brand romanesc de marochinarie.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri