Fashion Days a vandut de Black Friday cat intr-o luna intreaga. Ce, cat si cum au cumparat romanii

Fashion Days, retailer online de fashion, a inregistrat vanzari de Black Friday similare cu cele obtinute intr-o luna si si-a depasit targetul de crestere de 50% fata de editia de anul trecut cu doua procente. Robert Berza, general manager la Fashion Days, a explicat la Profesionistii in Retail ce au cumparat romanii de Black Friday, de unde si cat, dar si care este evolutia pietei de fashion si cum se imparte intre online si offline.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri