Foodwise Marketing: Consumatorul, din ce in ce mai foodie si mai atent la etica brandurilor

Schimbarile din comportamentul de consum din ultimii ani arata ca in prezent clientul din industria de food and beverages este din ce in ce mai foodie si mai atent la componenta etica a brandurilor, a declarat Marilena Istratescu, managing partner Foodwise Marketing la Profesionistii in Retail. Marilena a vorbit, alaturi de Cristina Diaconescu Pirlitu, creative partner in cadrul Foodwise Marketing, despre afacerile si serviciile oferite de companie si tendintele din industria FMCG.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri