JYSK vinde online cu 50% mai mult decat in cel mai performant magazin fizic din Bucuresti, dar tot vrea extinderea in offline

Retailerul de mobila JYSK inregistreaza vanzari cu 50% mai mari in mediul online decat in cel mai performant magazin fizic din Bucuresti, din centrul comercial Vulcan. Vanzarile online reprezinta 7% din cifra de afaceri a retailerului, insa JYSK urmareste extinderea in offline si planuieste sa deschida cel putin 16 noi magazine anul acesta, a declarat Alex Bratu, country manager JYSK Romania si Bulgaria la Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri