Mai bine de jumatate din vanzarile Coca Cola au loc in comertul traditional. Retailul modern, dinamic. HoReca, foarte mica

Comertul traditional reprezinta principalul canal de vanzare pentru Coca Cola Romania, cu un procent de aproximativ 55% din vanzarile totale, urmand nivelul pietei romanesti. Retailul modern, pe de alta parte, are o rata de crestere mult mai mare si este foarte dinamic, in special in zona de supermarketuri si discounteri, in timp ce in zona de HoReCa, desi Coca Cola livreaza in mai multe locatii decat media pietei, ramane totusi foarte mica, a declarat Alina Bucelea, director comercial Coca Cola Romania.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri