Personalizarea, avantajul competitiv al unei ciocolaterii care mizeaza pe afaceri de 3,5 milioane lei anul acesta

Chocolissmo, brand de ciocolata personalizata, a inregistrat in 2017 vanzari de 2,3 milioane lei, din care 80% au reprezentat comenzile corporate, iar restul comenzi individuale inregistrate in shop-ul online. Pentru anul in curs, Chocolissmo vizeaza vanzari cu 50% mai mari, sustinute de dublarea comenzilor din primul trimestru al anului, iar pe termen lung urmareste sa aduca cele doua segmente de business la procente egale din cifra de afaceri, dupa cum a povestit Aura Oprea, actionar Savorisa, la Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri