eMag intra pe segmentul de fashion. Violeta Luca (speaker la ecomTEAM) explica strategia companiei in 2015

eMag, cel mai mare retailer online din Romania, introduce la finele lunii martie o noua categorie in portofoliu, fashion, dupa ce anul trecut a intrat pe segmentul home & deco si a anuntat parteneriatul cu Mega Image. Violeta Luca, director executiv al eMag, vorbeste in cadrul emisiunii de business WALL-STREET 360 despre aceasta extindere si despre strategia magazinului online in 2015.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri