Cristina Popa, Fashiondays.ro: Retururile gratuite si accentul pe mobile, asii din maneca

Daca oferi retururi gratuite, mai ales in fashion unde oricum acestea sunt mai mari decat in alte industrii, reusesti doua lucruri: pe termen scurt, ai putea vedea o crestere a acestora, insa nu mare. Pe termen mediu si lung insa, castigi increderea clientilor, ii fidelizezi si, implicit, cresti vanzarile, spune Cristina Popa, deputy CEO la Fashion Days Group, la emisiunea WALL-STREET 360.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri