1 / 7

Gradul de satisfactie resimtit de clientii de peste ocean la achizitionarea

Gradul de satisfactie resimtit de clientii de peste ocean la achizitionarea unui automobil a crescut cu 1,2 % in acest an, ajungand la un punctaj de 82 puncte din maximul de 100, rezultat record in istoria de 12 ani a studiului realizat de Universitatea din Michigan. Analistii apreciaza ca stabilirea acestui punctaj a fost posibila datorita cresterii satisfactiei generate de marcile autohtone si europene, care au compensat scaderea marcilor asiatice. Producatorii niponi si coreeni au inregistrat cel mai important declin in topul satisfactiei resimtite de clientii nord-americani din 1996 pana in prezent. Sondajul a fost realizat de Universitatea din Michigan in perioada aprilie - iunie a acestui an, pe un esantion de peste 11.000 de persoane, cumparatori ai unui automobil nou in ultimii trei ani. Subiectii au fost pusi sa estimeze nivelul de satisfactie oferit de autombilele detinute, in raport cu asteptarile initiale si sa compare automobilul personal cu cel ideal. Eroarea maxima admisa este de 1% la nivelul industriei si de 2% pentru fiecare constructor in parte.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri