26 Aprilie 2006

BMW ataca piata chineza cu modele speciale

Constructorul auto german BMW AG analizeaza in prezent ideea de a dezvolta versiuni ale autoturismelor sale special concepute pentru piata chineza, a anuntat marti un purtator de cuvant de la BMW..

"Sunt mai multe modalitati de a aborda acest lucru", a declarat, citat de Rompres, purtatorul de cuvant, subliniind insa ca BMW ofera deja in China o versiune mai lunga a modelului de varf BMW Seria-7. Declaratiile intervin in urma unui articol publicat in cotidianul german 'Sueddeutsche Zeitung', potrivit caruia, spre sfarsitul acestui an, BMW intentioneaza sa lanseze in China o versiune speciala a modelului BMW Seria-5, versiune dotata cu mai multe accesorii de lux decat modelul oferit in Europa. Publicatia mentionata informa ca noile autoturisme BMW vor fi produse de partenerul chinez Brilliance, la uzina de la Shenyang (nordul Chinei).

In ultima perioada, China a devenit o piata importanta pentru autoturismele de varf produse de BMW. Numai in primul trimestru al acestui an, BMW a vandut in China aproximativ 1.680 autoturisme BMW Seria-7, piata chineza devenind astfel a doua piata pentru acest model dupa SUA.



Citeste si