14 August 2006

Peugeot 908 RC se pregateste sa uimeasca la Salonul Auto de la Paris



Motivul pentru care fabricantii auto construiesc un concept-car este pentru a explora idei noi si pentru a testa aceste idei in incercarea de a crea o solutie finala. Know-how-ul si pasiunea combinate cu multa imaginatie devin motorul care transforma visele in realitate.

Noul Peugeot 908 RC exprima pasiune si imaginatie pentru a ne da voie sa visam in continuare dar si pentru a aduce aceste vise la realitate. Ideea initiala a fabricantului auto a fost sa creeze o limuzina cu stil impozant pentru a oferi ocupantilor o experienta extraordinara. Varianta finala, insa, ofera o combinatie intre dinamica, performante, confort, lux si protectie.

Motorul concept car-ului este un V12 HDI DPFS dotat cu un sistem diesel de filtre creat special pentru a face fata la cursele de la Le Mans din 2007. Capacitatea motorului este de 5.5l, oferind performante nemaintalnite pentru un diesel. Puterea este de 700 CP la o cuplu de 1200 Nm. Cutia de viteze a fost creata special pentru a rezista acestui cuplu.

Designul Peugeot 908 RC este stilat. Proportiile creaza un vehicul dinamic si elegant. Corpul metalic de culoare neagra exprima putere si dinamism. Ambianta din interiorul habitaclului este rezultatul atentiei acordate detaliilor de care s-au ocupat designerii. Datorita formei concept car-ului pasagerii se pot bucura de spatiu impresonant. Interiorul este dotat cu tehnologie de ultima generatie (radio, MP3 player, navigare prin satelit, aer conditionat in patru puncte). Parbrizul de marime mare ofera, de asemenea, o buna vizibilitate.

La capitolul aerodinamica Peugeot 908 RC se comporta excelent multumita unui spoiler regrabil. Modelul reprezinta, practic, masina de curse a viitorului multumita motorizarii insa spiritul ramane a unui „sofer gentalmen”.



Citeste si