7 Octombrie 2006

Vanzarile in scadere ale modelului Smart afecteaza rezultatele Mercedes

Mercedes Car Group a inregistrat, in luna septembrie, o scadere a vanzarilor cu 1,5%, din cauza cererii mai slabe pentru modelul Smart.

Cererea pentru automobile marca Mercedes-Benz a ramas constanta, luna trecuta, la numarul de 106 mii de automobile. Cererea pentru automobilele model Smart a scazut, insa, cu 16,4%, numarul de masini vandute fiind de 9500. Reprezentantii companiei Daimler au declarat, totusi, ca reactia pietei la noile modele Clasa E a fost "pozitiva", iar cererea a crescut cu o rata de 2%, la nivel mondial, reprezentantii companiei intentionand ca impactul de piata al noilor modele sa fie mai accentuat decat anterior, conform NewsIn.

Vanzarile companiei Daimler, pentru 2006, pana in luna septembrie, au crescut cu 5,8%, numarul de automobile vandute fiind de 934 de mii. Vanzarile Mercedes Car Group au crescut cu 9,4%, fiind vandute 846.300 de masini, in timp ce vanzarile modelului Smart au scazut cu aproape 20%.
Reprezentantii companiei Mercedes Car Group au declarat ca tinta de profit pentru anul urmator este de 7%, datorita noilor modele de automobile, in special a celor de clasa S.

Vanzarile companiei Mercedes reprezinta elementul de sustinere pentru grupul Daimler, din cauza problemelor companiei de la ramura americana Chrysler si din cauza celor de la compania aerospatiala EADS, unde Daimler detine un holding industrial.

Vanzarile companiei concurente BMW, pentru luna septembrie, urmeaza sa fie anuntate la inceputul saptamanii viitoare. Compania Volkswagen anuntase, la mijlocul acestei saptamani, o crestere a vanzarilor pentru modelul Audi, cu 7,3%, pentru luna septembrie. Numarul total de automobile Audi vandute a fost de 83.200. BMW si Audi sunt asteptate sa-si publice datele referitoare la vanzari, saptamana viitoare.



Citeste si