5 Iulie 2019

Update: STB sarbatoreste 110 ani...prin taierea bugetului de investitii. Replica STB



Roxana Wring, presedinte USR Bucuresti si consilier la PMB, avertizeaza pe Facebook ca STB sarbatoreste 110 ani de existenta si organizeaza un concert masiv insa, din cauza lipsei de bani, este obligata totodata sa reduca investitiile si sa blocheze cresterile de salarii.

“Doar o administrație ticaloasa taie banii de la piesele de schimb ale autobuzelor ca sa ii dea pe un concert. STB organizeaza maine un eveniment pentru a ”sarbatori” 110 ani de existenta. De parca ar fi si mari realizari cu care sa se mandreasca. In fine, nu doar asta e problema", scrie Roxana Wring.

"Problema este ca in acelasi timp, STB trebuie sa taie masiv din buget pentru ca pur si simplu nu mai sunt bani. Exista o circulara trimisa acum o saptamana in care sefilor de la STB li se cere sa taie nu doar de la sporuri si eventual salarii (prin amanarea cresterilor), dar li se cere ”reducerea drastica a achiziției de materiale, piese de schimb, lucrari si servicii”.

Incapacitatea Primariei de a face un buget realist ii loveste direct pe bucuresteni. Nu numai ca platesc taxe ce sunt risipite de aceasta administrație iresponsabila, dar siguranța lor este pusa in pericol prin decizii cum este aceasta de a nu mai achizitiona piesele de schimb necesare la STB.

Si, repet, asta in timp ce STB arunca zeci de mii de euro (poate sute) pe organizarea unui concert perfect inutil”.

PRECIZARI STB

Informatiile prezentate in articol sunt neconforme cu realitatea si dezinformeaza publicul calator, reprezentand cel mult o opinie politica.

Acest proiect aniversar a fost planificat inca din anul 2018, ca o modalitate de a marca evolutia companiei.

Cheltuielile prilejuite de organizarea campaniei de promovare derulata cu ocazia implinirii a 110 ani de activitate provin din bugetul propriu al Societatii de Transport Bucuresti, iar nu de la Primaria Capitalei.

Campania de promovare a transportului public nu afecteaza salariile angajatilor si nici vreo investitie a companiei noastre. Campania derulata de STB SA urmareste incurajarea utilizarii transportului in comun, prezentarea avantajelor utilizarii acestui serviciu, precum si constientizarea publicului asupra faptului ca de fiecare dintre noi depinde in ce conditii calatorim.

STB SA este compania care, de peste un secol, se afla in slujba bucurestenilor, situandu-se cat mai departe de lupta politica si face eforturi pentru cresterea calitatii si diversificarea serviciilor oferite.

Biroul de Presa STB SA



Citeste si