26 August 2019

Volkswagen prezinta ID.3 si o noua identitate vizuala la Salonul Auto de la Frankfurt



Volkswagen anunta doua premiere mondiale la Salonul Auto International de la Frankfurt, lansarea ID.3, primul full-electric din portofoliu si „New Volkswagen” – noua identitate vizuala si noul logo. Noua identitate va fi implementata in Romania incepand cu luna noiembrie.

ID.3 va marca startul unei noi ere pentru Volkswagen – una electrica, complet conectata si cu emisii de carbon reduse.

„Salonul Auto International din Frankfurt va fi un moment cheie in repozitionarea strategica a brandului Volkswagen. Rezultatele eforturilor noastre vor fi vizibile datorita noului ID.3 si a noii identitati vizuale”, a declarat Ralf Brandstatter, COO Volkswagen Passenger Cars.

Odata cu noua identitate vizuala, „New Volkswagen” va deveni vizibil si perceptibil atat la nivel de design al automobilelor, cat si in interactiunea cu clientii sau prezenta corporativa. Obiectivul companiei este de a facilita clientilor sai o noua experienta 360°.

Spre deosebire de practica obisnuita din industrie, noua identitate vizuala nu a fost dezvoltata de agentii contractate, ci de o echipa interna Volkswagen alcatuita din specialisti in Design si Marketing. Noul design a fost implementat la nivelul tuturor departamentelor din companie intr-un timp record de 9 luni, cu sprijinul unui concept tip powerhouse, dezvoltat de Volkswagen special pentru acest proiect.

Noul logo Volkswagen va fi mult mai modern, simplu si clar. Va fi redus la elementele sale esentiale si va fi prezentat cu un nou design, plat si bidimensional, fiind mai usor de folosit si mult mai recogniscibil in mediile digitale. Acest lucru este valabil si pentru noile elemente de brand ale companiei, precum pictogramele, fonturile, culorile sau vizualurile. O alta premiera este logo-ul sonor, care va inlocui vechiul claim al brandului. In plus, brandul Volkswagen va avea o voce feminina in viitor.

Noua identitate vizuala isi va face simtita prezenta incepand cu Salonul Auto International IAA de la Frakfurt, in septembrie. Startul va fi dat de proiectarea noului logo pe sediul companiei din Wolfsburg.

Noua identitate vizuala este rezultatul proiectului strategic Transform 2025+, initiat de Volkswagen in toamna anului 2015. In prezent, Volkswagen pregateste faza a doua a implementarii, respectiv startul strategiei de digitalizare si e-mobilitate, ceea ce implica realinierea comunicarii companiei cu clientii sai. Volkswagen va putea comunica in premiera prin intermediul ecosistemului digital al automobilului direct cu clientii si cu dealerii parteneri.



Citeste si