3 Septembrie 2008

PSA Peugeot Citroen are in vedere lansarea unei marci low-cost pentru Europa



Producatorul francez PSA Peugeot Citroen are in vedere lansarea unei marci low-cost, posibil sub numele Talbot, grupul nedorind sa lanseze masini ieftine sub umbrela Peugeot sau Citroen, informeaza publicatia franceza La Tribune.

Noua marca low-cost este destinata exclusiv pietei europene.

Marca Talbot a fost cumparata de Peugeot in 1978 de la Chrysler si a fost in piata pana in 1992.

PSA va avea pe piata dupa anul 2010, noile vehicule economice. Intre timp, va modifica modelul vechi ZX Fukang pentru piata chineza, pentru a reduce pretul.

Grupul pregateste, de asemenea, un Peugeot 206 mai ieftin pentru Mercosur, America de Sud.

PSA Peugeot Citroen, al doilea constructor auto ca marime din Europa, estimeaza ca piata auto din vestul Europei va avea o evolutie negativa si prevede o scadere cu 4% a vanzarilor de automobile, in anul 2008.



Citeste si