27 Octombrie 2009
Top schimbari la nivelul managementului in auto
Anuntul pensionarii lui Francois Fourmont, seful Dacia, este cea mai recenta mutare din industria auto. Anul acesta au avut loc schimbari la nivelul top managementului companiilor din auto, fie naturale (pensionare), fie fortate, ca efect al crizei simtite in piata auto prin vanzari in scadere.
TiriacAuto
Gavra a preluat functia de director general al TiriacAuto pe 01 iulie 2008, avand ca responsabilitati conceperea si implementarea strategiei de dezvoltare a retelei de distributie si service TiriacAuto, la nivel national.
La conducerea Romcar (Ford) si M Car Trading (Mitsubishi) a fost numit anul acesta Dragos Draghici, directorul general al Hyundai Motor si Premium Auto (Land Rover, Jaguar).
Cele mai importante businessuri ale grupului, cu afaceri totale de 0,9-1 miliard in 2007 sunt in zona de auto, servicii financiare si investitiile in real estate. In 2008, Tiriac Holdings a raportat o cifra de afaceri cumulata de peste 2 miliarde de euro.
BMW Group Romania
Breschan l-a inlocuit pe Bernd John, care s-a aflat la conducerea operatiunilor BMW Group din Romania incepand cu 1 ianuarie, dupa ce Carl-Theo Fitzau a iesit la pensie.
Noul director general BMW are o experienta de 19 ani in industria auto. Breschan vine din China, unde a ocupat pozitia de sef al academiei de training BMW China.
Bernd John este singurul director general din industria auto locala care a fost schimbat incepand cu septembrie 2008.
General Motors
Constantin Avromescu este angajat al General Motors Romania de mai bine de sapte ani, acesta ocupand mai multe functii importante in marketing si vanzari.
Alfred Suter a fost numit brand director Opel la General Motors Elvetia SA. El este responsabil pentru activitatile de marketing si vanzari Opel din Elvetia.
Dacia
Jerome Olive (foto) va fi propus pentru functia de Administrator al companiei Dacia in cadrul Adunarii Generale din 26 noiembrie 2009 si, ulterior, pentru cea de director general al Dacia, in locul lui Francois Fourmont.
Renault Romania
Directorul de marketing al Renault Germania, Fabrice Cambolive (foto), a preluat anul acesta functia de director comercial pentru marcile Renault, Nissan si Dacia in cadrul Renault Group Romania.
Din pozitia de director comercial, Cambolive este responsabil de coordonarea dealerilor marcilor Renault, Nissan si Dacia.
Automobile Craiova
Automobile Craiova este controlata de Ford Motor Company si are un capital de 39,7 milioane de lei, sub forma a 18,9 milioane de actiuni cu valoarea nominala de 2,1 lei.