13 Ianuarie 2010

Peugeot anunta o noua strategie de marca si 14 lansari de modele



Producatorul francez de automobile Peugeot adopta incepand cu ianuarie 2010 o noua reprezentare grafica a binecunoscutei feline ce reprezinta de doua secole marca.
Peugeot va lansa 14 noi modele in lume intre anii 2010 si 2012. Obiectivul marcii este ascensiunea in clasamentul auto mondial de pe locul 10 (detinut astazi) pe locul 7 pana in anul 2015.

Pentru a isi indeplini scopurile, Peugeot se bazeaza pe o noua strategie de produs, noi linii de design si pe o noua identitate vizuala a marcii. Noul slogan Peugeot este: ”Motion & Emotion”.

Marca investeste in noi tehnologii: motor electric pe modelul i0n si pe scooter-ul Evivacity din 2010, motorizare diesel hybrid pe modelul 3008 din 2011, e-HDi - motorizare micro-hibrida ce va echipa toata gama diesel din 2011 si plug-in diesel hybrid din 2012.

Peugeot va concepe un vehicul bazat pe conceptul BB1: 2,5 metri, 4 locuri si 100% electric.

Marca isi modernizeaza constant stilul - conceptul SR1 dezvaluie principalele linii de design ale viitoarelor modele Peugeot, reinterpretand liniile istorice specifice marcii: fluiditate, armonie, aspect felin si dinamism.

Marca isi continua dezvoltarea cu lansarea RCZ, a modelului iOn, un vehicul 100% electric, a modelului 408 in China si a 3 noi modele in America Latina.



Citeste si