19 Noiembrie 2005

Dealerii auto au noi instrumente pentru gestionarea afacerilor

Dealerii auto si importatorii autohtoni au de acum posibilitatea sa-si gestioneze mai bine afacerile cu ajutorul Autoline Dealers Management System (DMS), un sistem integrat de management al activitatii, lansat ieri de compania britanica Kerridge Automotive. In Romania, Autoline, considerat de specialisti ca fiind unul dintre cele mai performante din lume, va putea fi achizitionat prin compania Sansoft, partenerul local al companiei Kerridge.

Proprietarii de masini nu vor mai fi nevoiti sa astepte saptamani la rand o piesa, iar cumparatorii vor avea posibilitatea sa-si primeasca automobilul mai repede, a declarat Alexandru Sandescu, Director executiv Sansoft. Pentru activitatea unui dealer auto, instalarea unui DMS inseamna ca intreaga organizatie, insemnand birouri, depozite, showroom-uri, primeste acces in timp real diverse raportari, baze de date privind gestiunea stocurilor de piese si materiale, baze de date cu clientii sau situatii ale comenzilor.

Kerridge este o companie britanica cu capital privat, principala activitate fiind furnizarea de solutii informatice si servicii destinate sectorului auto, cu un venit anual de 135 de milioane de euro. Numarul utilizatorilor de software Kerridge depaseste 150.000 in intreaga lume. Sansoft este o companie specializata in dezvoltarea si distributia de software, fiind producatorul Auto Tracking, primului sistem de monitorizare si control pentru transport calatori din Romania.



Citeste si