14 Iunie 2011

Cum isi reduce Morgan Stanley costurile: angajati sunt nevoiti sa vorbeasca mai putin la mobil



Morgan Stanley, una dintre cele mai mari banci americane, a implementat o politica de reducere a costurilor care prevede, printre altele, monitorizarea cheluielilor pe care le fac angajatii cu telefoanele mobile si cu transportul, scrie The Wall Street Journal.

Totodata, firmele de brokeraj cu care colaboreaza institutia financiara vor fi stimulate sa-si inregistreze online tranzactiile si sa renunte la raportarile pe hartie.

Mai mult, Morgan Staney ar putea decide sa-si diminueze personalul, care numara in prezent 62.000 de salariati, chiar daca anumite divizii nu vor fi afectate, cel putin pentru moment.

Ruth Porat, Chief Financial Officer (CFO) al bancii, a precizat ca numarul de consultanti financiari din cadrul firmei Smith Barney, detinuta in coproprietate cu Citigroup, s-ar putea reduce.

In martie, Morgan Stanley a concediat circa 300 de traineri si brokeri, astfel ca Smith Barney mai are 17.800 de angajati, in scadere cu 2% fata de 2010.

Totusi, Porat nu a facut nicio declaratie in ceea ce priveste o posibila reducere a salariilor sau bonusurilor angajatilor Morgan Stanley.

In urmatorii trei ani, banca isi propune sa economiseasca pana la un miliard de dolari, dintre care 500 de milioane de dolari in 2012.



Citeste si