14 August 2012
5 strategii simple pentru a-ti creste vanzarile
Vanzarea unui produs este un proces simplu, mai ales daca ai produsele potrivite. Cu toate acestea, multi oameni tind sa complice acest proces mai mult decat este necesar si pierd astfel potentialii clienti. Iata cinci strategii prin care poti sa iti pui cu succes pe piata un produs, potrivit Inc.com.
Treci la subiect
De exemplu, un dezvoltator web eficient, cand suna la o firma spune ”ma bucur ca v-am gasit,desi mi-a luat mai bine de 10 minute sa va gasesc numarul de telefon pe site. Compania mea este specializata in domeniu si v-am putea ajuta sa rezolvati aceasta problema. Astfel, clientii dumneavoastra va vor putea contacta cu usurinta. Ne putem uita pe site, sa vedem ce mai putem schimba?”.
O astfel de atitudine ajuta la obtinerea de contracte noi.
Evita jargonul
Un exemplu in acest sens poate fi cumpararea unei saltele. O persoana buna in vanzari, in loc sa foloseasca o multime de termeni tehnici, ca de exemplu spuma cu memorie, explicat cat mai simplu cum va rezista in timp, cum miscarile unei persoane nu o vor deranja pe cealalta si cum cele doua fete ale acesteia vor fi eficiente in functie de anotimpuri.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Creeaza o imagine vizuala a produsului
Un exemplu in acesta directie poate fi din domeniul produselor din lemn. O asociere buna cand trebuie sa descrii un produs poate fi aceea cu un trunchi de copac proaspat retezat. Astfel, clientul va intelege ca este vorba de un produs in forma inelara, de culoare deschisa.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Fii curios
Aceasta strategie te va ajuta mai mult decat atunci cand tii un monolog.
Sursa foto: freedigitalphotos.net
Scoate in evidenta calitatile produsului
Fii capabil sa reformulezi constant aceste avantaje, asa incat clientul cu care negociezi sa inteleaga impactul pe care il poate avea produsul tau in afacerea lui.
Sursa foto: freedigitalphotos.net